eVeselībasPunkts.lv
https://eVeselibasPunkts.lv
eVeselībasPunkts.lv Kas tas ir?

https://eVeselibasPunkts.lv ir Latvijas privāta veselības aprūpes pakalpojumu platforma, kur pacienti var elektroniski pierakstīties pie ārstu un zobu ārstu, saņemt video konsultācijas, pārbaudīt dokumentus, maksājumus un saņemt informāciju par veselības pakalpojumiem.

Kāds ir juridiskais vai oficiālais pamatojums?

Portālu nodrošina SIA MediCloud. Pieejamos pakalpojumus sniedz ārstu prakses un klīnikas, kas piedalās platformā.

Kas to var darīt (kam paredzēts pakalpojums)?

Latvijas iedzīvotāji un ārvalstu viesi, kas vēlas pierakstīties pie ārstniecības speciālistiem un izmeklējumiem, lai saņemtu veselības aprūpes pakalpojumus, konsultācijas, dokumentus.

Vai ir ierobežojumi vai nosacījumi (vecuma, reģiona u.c.)?

Pakalpojumi pieejami visā Latvijā, ja iestāde ir pieslēgusies platformai. Dažas iestādes var pieņemt tikai konkrētas pacientu kategorijas.

Ko piedāvā (pakalpojuma/iespējas saturs)?

• Elektroniska pierakstīšanās pie ārsta • Video konsultācijas • Maksājumu informācija • Izvēlēto ārstu saraksts • Ārsta darbavietas kalendārs • Mobilā lietotne

Kādas alternatīvas (ja pakalpojums nav pieejams, kur meklēt citus risinājumus)?

Var pierakstīties klātienē pie ārsta prakses reģistratūrā, zvanīt uz prakses tālruni, saņemt pakalpojumus caur www.eveseliba.gov.lv (valsts e-veselības sistēmu), izmantot citu privāto klīniku tiešsaistes sistēmas.

Kādas ir izmaksas / vai pakalpojums ir bez maksas?

https://eVeselibasPunkts.lv platforma ir bezmaksas lietotājiem. Medicīnisko pakalpojumu izmaksas nosaka atbilstošā ārstu prakse vai klīnika.

Ko vajag sagatavot (dokumentācija, dati, identifikācija u.c.)?

Nepieciešama reģistrācija ar e-pastu un paroli vai pieslēgšanās ar eID, internetbankas autentifikāciju (Swedbank, Citadele, Luminor, SEB). Pacients pierakstās ar savu identifikāciju.

Kā saņemt pakalpojumu?

Apmeklē https://eveselibaspunkts.lv , pieslēdzies ar eID vai internetbanku, izvēlies praksi/klīniku un ārstu, izvēlies pieejamu laiku, pierakstās elektroniski vai zvanot uz numuru 8998.

Kā to izdarīt (soļi, piemēri, pamācības)?

• Ej uz https://eveselibaspunkts.lv/lv • Spied Pieslēgties vai Reģistrēties • Autorizējies ar eID, Swedbank, Citadele, Luminor, SEB vai e-pastu/paroli • Izvēlies Pieraksti sadaļu • Meklē praksi/klīniku, ārstu un laiku • Pieraksties un saņem apstiprinājumu e-pastā • Var arī zvanīt uz 8998

Kā lietot?

Platforma ir loģiska, ar skaidri redzamām izvēlnēm: Pieraksti, Video konsultācijas, Maksājumi, Dokumenti, Mani ārsti, Lietotne, Palīdzība. Intuitīvs dizains lietotāju pieredzei.

Cik ilgi gaidīt (apstrādes laiks, atgriezeniskā saite)?

Pieraksts tiek apstiprināts tūlīt, ja ārsts/klīnika pieņem uz pieejamo laiku. Konsultācijas notiek iepriekš noteiktajā laikā. Atbildes uz jautājumiem - video konsultācija pēc pieraksta noteiktajā laikā.

Lietotājam draudzīgs (pārskatāmība, pieejamība mobilajās ierīcēs, valodu iespējas).

Platforma ir lietotājam draudzīga, ar mobilo lietotni (iOS, Android), pieejama latviešu valodā, ar skaidru navigāciju un ērtiem soļiem katrai funkcijai.

Kādi ir drošības vai privātuma aspekti?

Platforma satur Privātuma centru, kurā redzama datu apstrādes informācija, GDPR prasības. Izmanto Google Analytics sīkdatnes.

Kur vērsties (kontaktinformācija, saziņas kanāli)?

• E-pasts: hd@medicloud.lv • Facebook Messenger: https://m.me/eVeselibasPunkts.lv • Tālrunis: 8998 (maksas zvans) • Adrese: Dzirnavu iela 91-5, Rīga, LV-1011 • Palīdzības sadaļa: https://eveselibaspunkts.lv/lv/Help

Kur saņemt palīdzību, ja kaut kas nestrādā?

Jāvēršas Palīdzības sadaļā portālā, rakstīt uz e-pastu hd@medicloud.lv, sazināties caur Facebook Messenger, vai zvanīt uz 8998. MediCloud atbalsts sniedz palīdzību e-pasta veidā vai chatā.

Kādi ir biežākie kļūdu gadījumi un kā tos risināt?

Visbiežāk — neizdodas autentifikācija ar internetbanku (risinājums: mēģināt ar citu banku vai eID), praksi neatrod (risinājums: pārbaudīt prakses pierakstīšanu sistēmā), grūtības ar video konsultācijām (risinājums: pārbaudīt interneta savienojumu un pārlūkprogrammu).

Atsauksmes/citu lietotāju pieredze.

Lietotāji novērtē platformu kā ērtu, moderni noformētu un ātru, īpaši pierakstīšanās ērtību un mobilās lietotnes iespējas. Daļa min tālruņa numura nodrošināšanu (8998 — maksas zvans) kā dārgu, bet kopumā platforma uzrāda pozitīvas lietošanas ērtības.